IAR sprzedaje serwisy Mediom Regionalnym
Spółka Media Regionalne (wydawca m.in. Gazety Pomorskiej, liderasprzedaży wśród gazet regionalnych) podpisała umowę z InformacyjnąAgencją Radiową (IAR) na zakup serwisów z depeszami - ustaliłportal Wirtualnemedia.pl.
Umowa pomiędzy Mediami Regionalnymi a IAR została podpisana narok. Strony nie podają jej wartości. W ramach umowy dzienniki oraz18 serwisów internetowych, należących do spółki, będzie mogłokorzystać z informacji przygotowywanych przez IAR.
Piotr Warzeński, dyrektor IAR przyznaje, żejest to jeden z największych odbiorców (nie radiowych), z którymudało się podpisać umowę. Zaznacza również, że Informacyjna AgencjaRadiowa będzie starała się sprzedawać swój produkt podmiotom, którezrezygnowały lub planują zrezygnować z serwisów PAP.
Dotychczas, poza regionalnymi i lokalnymi rozgłośniamiradiowymi, największymi klientami IAR były m.in. portale: wp.pl,onet.pl, wprost24.pl, gazeta.pl a także "Gazeta Olsztyńska".
Media Regionalne zrezygnowały z serwisów PAP na początku br.uzasadniają swoją decyzję względami ekonomicznymi. W czasiewakacji, po półrocznym okresie wypowiedzenia, umowa wygasła.
Dołącz do dyskusji: IAR sprzedaje serwisy Mediom Regionalnym