IDMnet i SMI: czas na strategiczną współpracę
Od kwietnia Internetowy Dom Mediowy NET (IDMnet) oraz agencja Supermedia Interactive (SMI) rozpoczną strategiczną współpracę. Jej wynikiem ma być zintegrowana oferta obejmująca usługi marketingu internetowego i mobilnego.
IDMnet i SMI będą oferować kompleksową obsługę klientów, obejmującą doradztwo, projektowanie i wdrażanie serwisów internetowych, pozycjonowanie, badania oraz planowanie działań promocyjnych z wykorzystaniem kanałów internetowych i mobilnych. Firmy będą działać na zasadach partnerstwa.
W ramach wspólnej oferty Supermedia Interactive będzie odpowiadać za opracowanie rozwiązań internetowych (m.in. serwisów internetowych, intranetów, ekstranetów, rozwiązań e-commerce) oraz mobilnych (konkursy i loterie SMS). Zapewni również wsparcie technologiczne dla prowadzonych projektów i udostępni swoje autorskie narzędzia - system zarządzania treścią - Content Manager oraz platformę umożliwiającą realizację zaawansowanych usług mobilnych (SMS) w modelu PUSH i PULL - SM Connect.
IDMnet zapewni realizację kampanii internetowych - kampanie zasięgowe w modelu CPM, reklamę niestandardową bazującą na współpracy z serwisami zrzeszonymi w sieci IDMnet oraz kampanie z wykorzystaniem targetowania behawioralnego (w oparciu o technologię nugg.ad).
- Wspólną ofertę opracowaliśmy z myślą zarówno o klientach bezpośrednich, jak i partnerach biznesowych. Będziemy ją kierować do firm zainteresowanych obsługą full-service, a także do agencji i domów mediowych, dla których nasze usługi mogą stanowić uzupełnienie ich oferty. Partnerstwo pozwoli nam lepiej wykorzystać przewagi wynikające z reputacji naszych marek i przynależności do silnej grupy medialnej. W ramach współpracy, poza opracowaniem wspólnej oferty, planujemy połączone działania handlowe oraz promocyjne. Pierwsze efekty będą widoczne już przed świętami, kiedy ruszy nasza akcja wielkanocna - mówi Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzający IDMnet.
Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronie IDMnetu - Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzający oraz Michała Hejka, dyrektor ds. badań i rozwoju, a po stronie Supermedia Interactive - Bartosz Wilczyński, dyrektor generalny i Anna Kopczyńska, dyrektor ds. obsługi klienta.
Dołącz do dyskusji: IDMnet i SMI: czas na strategiczną współpracę