IKEA z ekologiczną kampanią "Dobry klimat zaczyna się w domu"
W najnowszej kampanii "Dobry klimat zaczyna się w domu" IKEA podkreśla znaczenie codziennych proekologicznych wyborów i zmian, które każdy z nas może wprowadzić w domu.
Kampanię "Dobry klimat zaczyna się w domu" poprzedziło badanie, w którym co najmniej 8 na 10 osób przyznaje, że ludzie przyczyniają się do postępujących zmian klimatu. Dwie trzecie ankietowanych jest tymi zmianami zaniepokojonych. Ankiety wypełniło 14 tys. osób z 14 krajów, w tym z Polski.
Konsumenci z naszego kraju, na tle innych narodowości wypadają dobrze, jeśli chodzi o recykling (7,7 pkt. na 10 możliwych), naprawiania urządzeń domowych (6,8), kupowania używanych przedmiotów (5,5) i korzystania z bardziej ekologicznych środków transportu na wakacje (6,8). Słabiej jest w obszarze marnowania żywności, gdzie Polacy uzyskali 4,6 na 10 punktów.
W odpowiedzi na to badanie, IKEA prowadzi kampanię "Dobry klimat zaczyna się w domu".
- Każda nasza najdrobniejsza czynność wpływa na wspólny, wielki sukces, jakim jest bardziej zrównoważone życie. Zmiana przyzwyczajeń związanych z oszczędzaniem energii, wody czy niemarnowaniem żywności to proste działania wpływające na tworzenie przyjaznej klimatowi przyszłości. Stan środowiska zależy od naszych codziennych nawyków, a te zaczynają się kształtować już w domu - mówi Magdalena Betin, lider projektu „Dobry klimat zaczyna się w domu” z IKEA Retail w Polsce.
Działania prowadzone są w sklepach sieci oraz w internecie. Filmy przygotowane na potrzeby akcji znajdują się na kanale marki na YouTube.
Dołącz do dyskusji: IKEA z ekologiczną kampanią "Dobry klimat zaczyna się w domu"