IKEA na wieszakach promuje 20-lecie sklepu k. Warszawy
Z okazji 20-lecia działania sklepu IKEA w Jankach k. Warszawy zorganizowano mobilną wystawę fotograficzną, której nośnikami są charakterystyczne dla tej sieci wieszaki. Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Mrufka.
Mobilna wystawa prezentuje zdjęcia pokazujące powstawanie i rozwój sklepu IKEA w podwarszawskich Jankach, a przy okazji metamorfozę Warszawy w ciągu ostatnich 20 lat.
- W 1993 roku sklep IKEA Janki miał 13,5 tysiąca metrów kwadratowych powierzchni, a w asortymencie 6 tysięcy artykułów. Mimo że dziś wydaje się, że była to skromna powierzchnia i niewielka ilość asortymentu, 20 lat temu był to prawdziwy przełom. Nowoczesny i kolorowy design był wielką odmianą po latach PRL-u, dlatego niemal od razu podbił serca mieszkańców Warszawy - wspomina Karol Barcal, local marketing manager IKEA Janki.
Wystawa fotograficzna w ostatnich dniach podróżowała po całej Warszawie, np. we wtorek była m.in. na Dworcu Centralnym, na Nowym Świecie, w Parku Kazimierzowskim i na Marszałkowskiej. Natomiast od soboty 27 lipca do niedzieli 4 sierpnia będzie umieszczona przed sklepem IKEA Janki.
Za kreację i realizację wystawy odpowiada agencja Mrufka należąca do Grupy IMC.
Dołącz do dyskusji: IKEA na wieszakach promuje 20-lecie sklepu k. Warszawy