SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IKEA naśmiewa się z RODO

IKEA w swojej najnowszej kampanii przypomina swoim klientom, że od zawsze dba o ich prywatność. Tym samym żartuje sobie z wprowadzonego 25 maja w Europie RODO.

Wprowadzenie rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) stało się pretekstem do nowej kampanii szwedzkiej firmy IKEA.

Jej wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne przygotowała reklamę, w której z RODO sobie żartuje. Promuje w niej ...parawan Risor. I podkreśla, że już od dawna dba o prywatność swoich klientów, bo przecież od lat sprzedaje parawany.

Reklama opatrzona jest hasłem „Finally, internet is catching up with real life” („W końcu internet dogania prawdziwe życie”).

IKEA często w swoich kampaniach nawiązuje do tego, co dzieje się w danej chwili. Jednym z ostatnich przykładów może być reklama krzesła i pojemników na żywność, nawiązująca do ślubu księcia Harry'ego.

RODO od 25 maja

Przepisy zwane w skrócie RODO (GDPR) weszły w życie na terenie Unii Europejskiej 25 maja br. Nakładają one na firmy dodatkowe obowiązki związane z przetwarzaniem danych, a użytkownikom mają zapewnić większe bezpieczeństwo w kwestii ich prywatności.

 

Dołącz do dyskusji: IKEA naśmiewa się z RODO

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jakub
1. To nie kampania, tylko kreacja. 2. Do tego cholernie branżowa.
3. Nuda = szaleństwo młodego copy.
odpowiedź