IKEA naśmiewa się z RODO
IKEA w swojej najnowszej kampanii przypomina swoim klientom, że od zawsze dba o ich prywatność. Tym samym żartuje sobie z wprowadzonego 25 maja w Europie RODO.
Wprowadzenie rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) stało się pretekstem do nowej kampanii szwedzkiej firmy IKEA.
Jej wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne przygotowała reklamę, w której z RODO sobie żartuje. Promuje w niej ...parawan Risor. I podkreśla, że już od dawna dba o prywatność swoich klientów, bo przecież od lat sprzedaje parawany.
Reklama opatrzona jest hasłem „Finally, internet is catching up with real life” („W końcu internet dogania prawdziwe życie”).
IKEA często w swoich kampaniach nawiązuje do tego, co dzieje się w danej chwili. Jednym z ostatnich przykładów może być reklama krzesła i pojemników na żywność, nawiązująca do ślubu księcia Harry'ego.
RODO od 25 maja
Przepisy zwane w skrócie RODO (GDPR) weszły w życie na terenie Unii Europejskiej 25 maja br. Nakładają one na firmy dodatkowe obowiązki związane z przetwarzaniem danych, a użytkownikom mają zapewnić większe bezpieczeństwo w kwestii ich prywatności.
Dołącz do dyskusji: IKEA naśmiewa się z RODO
3. Nuda = szaleństwo młodego copy.