'Inaczej nie umiemy' w kampanii BRE Banku
BRE Bank rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcja pod hasłem "Inaczej nie umiemy" obejmuje prasę, internet, radio i outdoor.
Startująca właśnie kampania reklamowa BRE Banku skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw podkreśla, że zapewnia on tym firmom najwyższe standardy współpracy. Przekaz informuje również, że według obiektywnych badań 94 proc. klientów banku poleciłoby jego nasze usługi swoim kontrahentom. - Kreacja kojarząca się z przestrzenią i nowoczesnością ma nie tylko wskazywać na wysokie kompetencje BRE jako partnera w biznesie, ale jednocześnie odzwierciedlać emocjonalny charakter relacji między klientem a doradcą - opisuje Paulina Rutkowska, szefowa obszaru marketingu i relacji inwestorskich w BRE Banku.
Akcja pod hasłem "Inaczej nie umiemy" jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Forbes, Polityka, Forum, Newsweek, Wprost), internecie (m.in. gofin.pl, Pit.pl, Vat.pl, dziennik.pl, Podatki.pl, egospodarka.pl, Money.pl i Bankier.pl, Gazeta.pl, Onet.pl), radiu (Tok FM i PIN) oraz na outdoorze (nośniki w Warszawie). Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy października - przygotowały agencja Red8 Communication Group i firma Unlimited (internet), a planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy MPG i agencja Media Contacts (internet).
Dołącz do dyskusji: 'Inaczej nie umiemy' w kampanii BRE Banku