Inco-Veritas w San Markos
Cztery brandy Inco-Veritas ponownie w San Markos
Agencja San Markos ponownie zajmie się obsługą full-service Inco-Veritas w zakresie czterech brandów nawozów: Azofoska, Florovit, Gardenvit i Ziemovit.
Współpraca z klientem rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy to San Markos została wybrana w drodze przetargu do obsługi budżetu reklamowego wspomnianych marek - opracowała strategię komunikacji i zrealizowała kampanię. By wybrać agencję na kolejny rok, firma Inco-Veritas ponownie ogłosiła przetarg, zapraszając m.in.: Capitol, Elżbieta Pełka Creative Services, Foster Communication, Martis, Oskar Wegner, Schulz i San Markos. Jednak agencja zrezygnowała z udziału w nim.
"Uznaliśmy, że należy kontynuować realizację zaproponowanej strategii promocyjnej, najwyżej lekko ją zmodyfikować" - powiedziała Magdalena Czaja, prezes San Markos.
Po przeglądzie agencji biorących udział w przetargu, Inco-Veritas zdecydowała się jednak przedłużyć współpracę z San Markos. "Mimo wysokiego poziomu zaproponowanych projektów żadna z agencji biorących udział w przetargu nie wniosła istotnych zmian do dotychczasowej strategii" - wyjaśnia Piotr Langowski, specjalista ds. marketingu w Inco-Veritas.
Intensywne działania promocyjne, przewidujące reklamę prasową, sponsoring telewizyjny i narzędzia PR, będą miały miejsce od marca do czerwca. Drugi etap kampanii rozpocznie się w sierpniu, obejmując głównie prasę ogrodniczą i kobiecą.
Dołącz do dyskusji: Inco-Veritas w San Markos