SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Inspiracje w kampanii nowych opakowań Lipton Yellow Label (wideo)

W telewizji, prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze trwa kampania reklamująca nowe opakowania herbaty Lipton Yellow Label. Akcję – nawiązującą do idei inspiracji – przygotowały agencja Heureka i dom mediowy Media Direction OMD.

Prowadzona od początku marca kampania reklamowa nowych opakowań herbaty Lipton Yellow Label informuje, że obecnie są do nich dołączane zawieszki z inspirującymi historiami. Akcja podkreśla, że często niewielkie fakty mogą zainicjować powstanie wspaniałych idei. Przekaz jest z spójny komunikacją reklamową tej marki prowadzoną pod hasłem „Łyk inspiracji” od kilku lat, wcześniej w oparciu o wizerunek znanych osób (więcej).

Akcja oprócz punktów sprzedaży obejmuje telewizję (m.in. TVP, TVP Polonia, TVN, TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Style, Polsat, Polsat2 , TV4, Discovery), prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Newsweek”, „Viva”, „Polityka”, „Elle”, „Zwierciadło”, „National Geographic”, „Cztery Kąty”) oraz outdoor (nośniki AMS). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – przygotowała agencja Heureka, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
 

Dołącz do dyskusji: Inspiracje w kampanii nowych opakowań Lipton Yellow Label (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl