Instagram wprowadza spoty reklamowe, Disney wśród pierwszych klientów (wideo)
Instagram umożliwia reklamodawcom zamieszczanie klipów wideo. Mogą one trwać maksymalnie 15 sekund.
Na razie z możliwości stosowania nowej formy promocji skorzystało kilka firm, wśród których są producent odzieży Banana Republic, koncern Disney, firma Activision oferująca gry komputerowe oraz sieć telewizyjna CW.
Firmom chcącym skorzystać z możliwości zamieszczania na Instagramie reklam wideo oddano do użytku aplikację o nazwie Hyperlapse, która pozwala na przystosowanie klipów do wymagań technicznych serwisu. Jedynym sztywnym ograniczeniem jest długość wideo: maksymalnie 15 sekund.
Należący do Facebooka Instagram już wcześniej pozwolił firmom zamieszczać reklamy graficzne - najpierw tylko na rynku amerykańskim, a później także w Wielkiej Brytanii (więcej na ten temat). Stopniowo reklamy mają też stać się dostępne dla podmiotów działających w innych krajach.
Dołącz do dyskusji: Instagram wprowadza spoty reklamowe, Disney wśród pierwszych klientów (wideo)