SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Inter Cars w wizerunkowej kampanii zapewnia „Kierujemy się potrzebami kierowców”

Pod hasłem „Kierujemy się potrzebami kierowców” wystartowała kampania wizerunkowa firmy Inter Cars. Obsługą  strategiczną, kreatywną oraz mediową zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance).

Film przestawia trzech mężczyzn w obliczu sezonowej wymiany opon. Każdy z nich wybiera inny sposób, ale tylko jeden wie, że z pomocą Inter Cars wymiana może być naprawdę łatwa.

- Postanowiliśmy w nietuzinkowy i żartobliwy sposób opowiedzieć w filmie perypetie głównych bohaterów związane z wymianą opon. Akcja toczy się od momentu dostarczenia ich do kupującego przez sklep, poprzez przechowywanie między suszarką z praniem a łóżeczkiem dla dziecka, po pakowanie opon do przyciasnego miejskiego auta. To nie może się udać, ale można inaczej, właśnie z intercars.pl – mówi Adam Rudzki, Creative Lead w Euvic Digital (Euvic Performance).

-  Chcemy utrwalić wizerunek Inter Cars jako marki, która stanowi pierwszy wybór przy zakupie i montażu opon - dodaje Magdalena Matela, e-commerce & omnichannel director w Inter Cars.

Kompleksowe działania Euvic Digital objęły przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję wideo, rekomendacje i zakup powierzchni reklamowych w internecie. Za produkcję spotu odpowiada Większe Logo.

Dołącz do dyskusji: Inter Cars w wizerunkowej kampanii zapewnia „Kierujemy się potrzebami kierowców”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oleksowicz
Ceny przemawiają na niekorzyść IC ;)
odpowiedź