Interia.pl: Nowy system reklamy kontekstowej
Interia.pl wprowadziła własny system reklamy kontekstowej -AdSearch. Dzięki współpracy z siecią reklamową ARBOmedia, oferowanyprodukt obejmuje swym zasięgiem ok. 90% polskich internautów.
- Głównym celem podjętej współpracy jest zbudowanie jaknajwiększego potencjału zasięgowego dla naszego systemu. Dziękipołączeniu sił największej na rynku sieci ARBOmedia i ponad7-milionowego grona użytkowników Interia.pl, nasza oferta ma szansędotrzeć do ponad 12 milionów internautów - mówi Grzegorz Błażewicz,Prezes Interia.pl.
AdSearch daje możliwość emisji reklam w wyszukiwarkach lub nastronach tematycznych na podstawie porównania słów kluczowych.Prócz tradycyjnych boksów reklamowych pojawiających się wdopasowanym przez system serwisie, nowością jest wykorzystanienieinwazyjnej reklamy w formie linków tekstowych. W dowolnymartykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta została treśćreklamowa. AdSearch umożliwia również targetowanie czasowe icapping, pozwalający ustalić ilość emisji reklam dla pojedynczegoużytkownika. Obie formy nie były dotychczas wykorzystywane napolskim rynku reklamy kontekstowej.
Według prognoz, rynek reklamy kontekstowej będzie sukcesywnierósł. W roku ubiegłym wydatki na nią wyniosły szacunkowo 20%całościowego rynku reklamy on-line, co stanowi około 10% wzrostu wstosunku do 2005 r. Przypuszcza się, że w roku 2007 przekroczy próg25%.
adsearch.interia.pl
Dołącz do dyskusji: Interia.pl: Nowy system reklamy kontekstowej