Internauci będą więcej wydawać na filmy i programy z sieci
Analitycy przewidują, że do 2011 roku roczne wydatki internautów na pobierane z sieci filmy i programy wzrosną prawie czterdzieści razy.
Roczne wydatki internautów na pobierane z sieci filmy i programy osiągną w 2011 roku 4,1 miliarda dolarów wynika z badań firmy Adams Media Research. Według danych z ubiegłego roku internetowi konsumenci wydali na ten cel 111 milionów dolarów.
„Internet rewolucjonizuje dystrybucję wideo” powiedział prezydent Adams Media Research, Tom Adams. Rewolucja jest możliwa dzięki wciąż wymyślanym, nowym narzędziom, takim jak Apple TV. Kosztujące około 300 dolarów urządzenie potrafi jakość pobranego z sieci klipu wideo zmienić na high-definition.
Prognozy analityków na poszczególne lata przewidują, że w 2007 roku wydatki na pobierany z sieci materiał wideo wyniosą 472 miliony dolarów, rok później 1,2 miliarda, w 2009 2 miliardy, natomiast w 2010 już 3,1 miliarda dolarów.
Analitycy przewidują, że zyski z reklam dołączanych do klipów wideo nadawanych w internecie osiągną w 2011 roku 1,7 miliarda dolarów.
Dołącz do dyskusji: Internauci będą więcej wydawać na filmy i programy z sieci