Internet drugim najbardziej niezbędnym medium
W ciągu pięciu lat Internet z miana 'najmniej niezbędnego' stałsię drugim 'najbardziej niezbędnym' medium dla Amerykanów - wynikaz badania firmy Edison Media Research.
Dla 33 procent respondentów powyżej 12. roku życia, Internetjest najbardziej niezbędnym medium. Tylko 3 procent więcej badanychwskazało na telewizję. Na radio wskazało 17 procent, a na prasętylko 10 procent ankietowanych.
W analogicznym badaniu przeprowadzonym przed pięcioma laty,telewizja zdecydowania wyprzedzała Internet - stosunkiem 39 do 20procent. Na radio jako 'najbardziej niezbędne' medium wskazywałowówczas 26 procent respondentów.
Niechlubny zaszczyt 'najmniej niezbędnego' medium zdobyła prasa,na którą wskazało 35 procent badanych. Na Internet wskazało 24procent, a na radio i telewizję po 18 procent pytanych.
Badanie zostało przeprowadzone w styczniu i lutym bieżącegoroku. Wyniki uzyskano na podstawie wywiadów telefonicznych z 1855osobami powyżej 12. roku życia.
Dołącz do dyskusji: Internet drugim najbardziej niezbędnym medium