Inwazja volkswagena w internecie
Od ponad dwóch lat Volkswagen intensyfikuje swoje działania w Internecie
Od ponad dwóch lat Volkswagen intensyfikuje swoje działania w Internecie. Towarzyszą one kampaniom w mediach tradycyjnych. Wykorzystywane są przy tym niemal wszystkie możliwe formy aktywności online. Za całość działań dla Volkswagena odpowiedzialna jest agencja interaktywna Conecto. Ostatnia kampania reklamowa Volkswagena Polo w polskim Internecie zakończyła się dużym sukcesem. Trwająca właśnie kampania dla nowego modelu VW - Tourana, będzie niewątpliwie równie efektywna.
10-dniowa kampania internetowa Polo (która objęła swoim zasięgiem także telewizję i prasę) miała charakter wizerunkowy. Głównym celem było dotarcie do jak najszerszej grupy internautów i sprowadzenie zainteresowanych osób na stronę www.polo.pl. Conecto wykorzystała toplayery i standardowe formy reklamy internetowej, zamieszczone w ramach największych portali internetowych. Jednocześnie zorganizowała akcję mailingową, skierowaną do sprecyzowanej grupy docelowej. W wyniku kampanii ponad 100 tysięcy internautów przeniosło się na stronę promowanego modelu, a reklamy obejrzało ponad 2,5 mln. użytkowników.
Trwająca od 3 czerwca kampania VW Tourana towarzyszy wprowadzeniu tego nowego modelu na rynek i ma na celu wypromowanie nowoczesnego, uniwersalnego samochodu z segmentu MPV, przeznaczonego dla ludzi prowadzących aktywny styl życia. Ma ona charakter informacyjno - wizerunkowy i potrwa do końca czerwca. W pierwszym etapie wykorzystano bardziej wyraziste, agresywne formy reklamy, zachęcające do zapoznania się z nowym modelem, takie jak Interstitial. O ich atrakcyjności wizualnej świadczy wskaźnik CTR, wynoszący ponad 6%!. Już teraz 115 tysięcy internautów przeniosło się na wizerunkowy microsite (www.touran.pl), przygotowany przez Conecto.
Teraz kampania ma charakter informacyjny, przypominający o "Drzwiach Otwartych", a także wizerunkowy. Biilboardy, skyscrapery i standardowe banery emitowane są na największych polskich portalach oraz serwisach motoryzacyjnych. Kampanię uzupełnia mailing oraz artykuły sponsorowane.
www.conecto.pl
Conecto jest agencją interaktywną oferującą kompleksowe usługi internetowe (projektowanie serwisów internetowych, kreowanie wizerunku online, kampanie reklamowe online, usługi hostingowe, aplikacje e-commerce, rozwiązania dla mobilnego Internetu, itp.) Od początku 2002 roku agencja kompleksowo obsługuje działania VW w Internecie. Jednocześnie realizuje projekty m.in. dla Grupy Warta, Polskiej Rady Biznesu, ComArch S.A. Osobną częścią działalności Conecto jest wspieranie instytucji kulturalnych poprzez kreowanie ich wizerunku w Internecie. Swoim patronatem objęła ona m.in. Teatr Rozmaitości, festiwal teatralny Malta, Towarzystwo im. Henryka Wieniawskiego. W najbliższym czasie agencja Conecto wdroży kolejne projekty, m.in. stronę poświęconą grze "Painkiller" oraz kolejny microsite wizerunkowy dla nowego modelu Volkswagena - Touarega.
Dołącz do dyskusji: Inwazja volkswagena w internecie