ISO 9001:2000 w Brawo
Czy da się unormować sztukę, kreację, inwencję? Brawo udowadnia, że tak.
Agencja Reklamowa Brawo pomyślnie przeszła audyt TÜV CERT w dniu 08 grudnia 2004 i otrzymała rekomendację do wydania Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością Normy ISO 9001:2000: Projektowanie, Realizacje oraz Zarządzanie Przedsięwzięciami Marketingowymi.
System zarządzania jakością i Certyfikat ISO jest nowością w branży reklamowej.
- Jesteśmy jedną z niewielu agencji reklamowych w Polsce, które pracują w oparciu o Normy ISO 9001:2000. Przygotowania do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością trwały od 17.10.2003 i zakończyły się audytem przeprowadzonym przez TÜV CERT. Podczas audytu badano procedury obowiązujące w Brawo, szczególnie związane z zadowoleniem Klienta - powiedział nam Tomasz Szymczyk, Prezes Zarządu Brawo.
- Stosowanie procedur Normy ISO 9001:2000 stanowi dla Agencji Brawo doskonałe narzędzie pracy wspomagające obsługę Klientów. Dzięki nim jakość usług agencji jest stabilna i gwarantuje, że Klient otrzyma usługę taką, jaką zamówił - dodał Szymczyk.
Brawo Sp. z o.o. jest agencją reklamową typu full serwis, specjalizującą się w eventach marketingowych, z siedzibą w Krakowie. W obecnej formule prawnej działa na rynku od 2000 roku.
Dołącz do dyskusji: ISO 9001:2000 w Brawo