Jacobs Velvet z identyfikacją odświeżoną przez Czteryczwarte
Kawa Jacobs Velvet (produkowana przez Mondelez Polska) trafiła do sprzedaży w zmienionych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Czteryczwarte Brand Design. To pierwszy relaunch identyfikacji wizualnej marki od jej wprowadzenia na rynek w 2007 roku.
Nowy design opakowań Jacobs Velvet ma za zadanie podkreślić idealną proporcję pomiędzy wyrazistym smakiem kawy a kremową konsystencją i delikatnością pianki.
Dzięki zmianie etykiety odsłonięta została także sama kawa - klienci widzą ją przez słoik.
Nowe opakowania mają być bardziej kobiece i eleganckie.
Redesign opakowań przygotowała agencja Czteryczwarte Brand Design, a jej siostrzana firma Ambasada Brand Communications opracowała key visual. Projekt został zrealizowany w wyniku wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Jacobs Velvet z identyfikacją odświeżoną przez Czteryczwarte