Activia zachęca do dbania o zdrowie jelit
Ruszyła nowa kampania marki Activia. W kreacjach reklamowych prezentowane są trzy kluczowe korzyści płynące z regularnego spożywania produktów marki.
Nowa kampania należącej do Danone marki Activia pokazuje, jak wesprzeć organizm, a zwłaszcza układ trawienny, w powrocie do dobrej kondycji po zimie. Działania reklamowe mają na celu przede wszystkim promocję trzech korzyści płynących z regularnego spożywania produktów marki.
Nowa kampania Activii
– Zdrowie jelit i komfort trawienia to dwie korzyści, o które zadbają obecne w produktach Activia żywe kultury jogurtowe. Przyjmowane w odpowiedniej ilości wspierają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną konsekwencją troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie, które jest trzecią prezentowaną w kampanii korzyścią – tłumaczy Natalia Szalkowska, menedżer marki Activia.
Pierwsza z trzech odsłon nowej kampanii marki Activia, poza wspomnianymi korzyściami, prezentuje również zmianę opakowania jogurtów naturalnych. Kolejne odsłony kampanii będą skupiać się na promocji trzech korzyści, a także nowości, jakie szykuje marka.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz w kanałach digitalowych. Promocja benefitów realizowana jest także poprzez oznaczenia umieszczone na opakowaniach produktów, które już trafiły na kubeczki jogurtu naturalnego, jogurtu naturalnego bez laktozy oraz jogurtu naturalnego ze zbożami, orzechami i miodem.
Za przygotowanie i kreacje reklamowe odpowiada VML Poland, zaś zakup mediów należy do kompetencji Media Com. Działania w ramach kampanii mają być realizowane do końca 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: Activia zachęca do dbania o zdrowie jelit