Jażdżyński, Polkomtel i MEC Interaction zdobywcami MIXX Awards Polska 2009
Polkomtel marketerem roku, MEC Interaction agencją roku, a Operacja Kapsel interaktywną kampanią roku w konkursie MIXX Awards Polska 2009. Tomasz Jażdżyński, prezes Interia.pl, otrzymał wyróżnienie za dokonania życiowe.
W środę podczas uroczystej gali w klubie Space w Warszawie wręczono nagrody MIXX Awards Polska 2009. Za najlepszą kampanię interaktywną uznano Operację Kapsel przygotowaną przez agencję Click 5. Akcji - zwycięskiej również w kategorii gier - przyznano tytuł Best In Show, a w najbliższym czasie zostanie ona zgłoszona do europejskiej i amerykańskiej edycji konkursu.
Z kolei tytuł marketera roku przypadł Polkomtelowi, a agencji roku - MEC Interaction. Natomiast Tomasz Jażdżyński, prezes portalu Interia.pl otrzymał wyróżnienie za dokonania życiowe.
Zwycięzcy MIXX Awards Polska 2009 w kategoriach:
Kampania wizerunkowa
Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, agencja LOS Mejores
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Mazda2
- Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.o
Bezpośredni odzew
Hoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.o
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
Harry
Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.
Marketing wyszukiwarek
SEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.
Marketing społecznościowy
Nike+, Mindshare Polska Sp. z o.o.
Gry
Operacja Kapsel, Click 5 s.c.
Wideo-online
Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. z o.o.
Kampania e-mail marketingowa
Dzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.com
Kampania displayowa
Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)
Best In Show
Operacja Kapsel, Click 5 s.c.
Dołącz do dyskusji: Jażdżyński, Polkomtel i MEC Interaction zdobywcami MIXX Awards Polska 2009