Jazz Radio promuje nową audycję
Jazz Radio promuje nową audycję 'Audiofeeling', w której profesjonaliści mówią o sprzęcie hi-fi, kinie domowym oraz o nagrywaniu i odtwarzaniu muzyki.
W ubiegły weekend uczestnicy największych targów sprzętu hi-fi w Europie Centralnej ("Audio Show") otrzymali eleganckie ulotki promujące nową audycję Jazz Radia "Audiofeeling". Reklamy będą również dodane jako inserty w dwóch kolejnych numerach największego magazynu związanego z rynkiem audiofilskim ("Hi- Fi i Muzyka"). Redakcja pisma współtworzy program na antenie Jazz Radia.
Reklama nowej audycji Jazz Radia była dodawana do biletów podczas targów "Audio Show". Targi odbywające się w miniony weekend 12-13 listopada zgromadziły w Warszawie, w dwóch hotelach - Bristol i Sobieski, ponad 8 tysięcy osób.
Bezpośrednia akcja reklamowa promująca program została skierowana precyzyjnie do osób, które zainteresowane są sprzętem grającym "z górnej półki" a więc lepiej zarabiających, wykształconych, dla których ważny jest prestiż oraz muzyczne wrażenia na najwyższym poziomie. Czyli właśnie słuchaczy Jazz Radia.
"Audiofeeling" to nowa cykliczna audycja radiowa (niedziela godz. 21-23.00), w której profesjonaliści mówią o sprzęcie hi-fi, kinie domowym oraz o nagrywaniu i odtwarzaniu muzyki. To jedyny taki program w polskich mediach.
Audycja powstaje dzięki współpracy Jazz Radia i miesięcznika "Hi-Fi i Muzyka". W programie m.in. znani goście - twórcy muzyki, osoby publiczne o audiofilskich zainteresowaniach.
W programie stawiamy na interaktywny kontakt ze słuchaczami, starannie dobraną oprawa muzyczna (dyskusje o technicznej i muzycznej stronie prezentowanych utworów). Słuchacze znajdą w nim również zapowiedzi imprez, konkursy z nagrodami oraz część edukacyjną - wyjaśnienie podstawowych pojęć.
Program prowadzą: Ireneusz Felicjańczuk i Maciej Stryjecki.
Dołącz do dyskusji: Jazz Radio promuje nową audycję