Jedna czwarta Instream Media dla bmp media investors
Fundusz bmp media investors przejął 25,4 proc. udziałów w internetowej sieci reklamy in-video Instream Media. Nastąpiło to w ramach podwyższenia jej kapitału.
- Razem z założycielami Instream Media, z którymi łączy nas od dawna współpraca przy innych projektach inwestycyjnych, chcemy rozwijać ofertę tej sieci pod względem jakości i oczekujemy bardzo dynamicznego wzrostu - deklaruje Jens Spyrka, członek zarządu bmp media investors.
- Chcemy się skupić przede wszystkim na rozwoju sił sprzedaży, a także afiliacji polskich wydawców treści wideo - opisuje Tomasz Teodorczyk, współzałożyciel Instream Media. - Wierzymy, że nasza oferta oraz długoletnie doświadczenie bmp na polskim rynku internetowym pozwolą nam na znaczne zwiększenie dynamiki rozwoju -dodaje.
Przypomnijmy, że Instream Media - oferująca reklamy wideo w zagranicznych serwisach - działa od marca br. (więcej o starcie sieci).
Dołącz do dyskusji: Jedna czwarta Instream Media dla bmp media investors