SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radiowa Jedynka z przebudowanym studiem emisyjnym. Kamińska: jest supernowoczesne, a także ciepłe i przyjazne

Program I Polskiego Radia przebudował swoje multimedialne studio, by emitować lepszej jakości dźwięk i obraz. - Studio podkreśla teraz charakter anteny: jest supernowoczesne, a jednocześnie ciepłe i przyjazne - komentuje Agnieszka Kamińska, szefowa stacji.

fot. P. Piorun, Polskie Radio fot. P. Piorun, Polskie Radio

Wnętrze studia wyposażono w ustroje akustyczne, pełniące równocześnie rolę elementów scenograficznych z oświetleniem efektowym. Rezultatem modernizacji ma być jeszcze lepsza jakość dźwięku nadawanego na żywo, przy zupełnie nowym wydaniu warstwy wizyjnej, prezentowanej w streamingu, a także we fragmentach audycji cytowanych przez stacje telewizyjne.

Autorem projektu akustyki i scenografii studia jest Radosław Smoliński z biura technologii Polskiego Radia, które odpowiedzialne było również za jego przebudowę.

- Studio emisyjne to serce każdej stacji radiowej. Stąd mówimy do naszych słuchaczy, przekazujemy im najistotniejsze informacje i umilamy im czas muzyką. Wiemy jak ważny jest dobry odbiór, ale chcemy także, by słuchacze też wyraźnie widzieli to, co się dzieje w studiu i mogli uczestniczyć na żywo w dyskusjach i rozmowach. Korzystamy teraz z najnowszych technologii, które pozwalają bezpośrednio przesyłać do internetu wszystko, co dzieje się w studiu - zapewnia Agnieszka Kamińska, dyrektor i redaktor naczelna Jedynki.

Kamińska dodaje, że nowe multimedialne studio podkreśla charakter Jedynki. - Jest supernowoczesne, a jednocześnie ciepłe i przyjazne dla gości oraz radiowców, którzy na co dzień w nim przebywają - podkreśla.

Z danych Radio Track Kantar Polska wynika, że od lipca do września br. Jedynka miała 6,1 proc. udziału w rynku słuchalności.

W 2018 r. Polskie Radio osiągnęło wzrost wpływów sprzedażowych o 12,96 proc. do 336,53 mln zł oraz 15,3 mln zł zysku netto (wobec 2,79 mln zł rok wcześniej). 69 proc. przychodów spółki pochodziło z abonamentu i związanej z nim rekompensaty, na koniec ub.r. nadawca zatrudniał 1 285 pracowników etatowych, o 30 więcej niż przed rokiem. W br. planuje 62,05 mln zł straty.

Dołącz do dyskusji: Radiowa Jedynka z przebudowanym studiem emisyjnym. Kamińska: jest supernowoczesne, a także ciepłe i przyjazne

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sss
To jeszcze tylko zmiana kadry!
38 9
odpowiedź
User
Gość X
Wygląda zbyt młodzieżowo.
13 12
odpowiedź
User
Nikc
Piękne opakowanie, a w środku... Zresztą wystarczy zerknąć na wyniki RadioTrack.
38 11
odpowiedź