"Jest co wspominać!" w kampanii TUI (wideo)
W telewizji, radiu i internecie rusza kampania reklamowa biura podróży TUI. Akcja przebiega pod hasłem "Jest co wspominać!".
Rozpoczynająca się właśnie kampania biura podróży TUI reklamuje jego ofertę wyjazdów zagranicznych na zbliżający się sezon letni. Przekaz pod hasłem "Jest co wspominać!" opiera się na konwencji amatorskiego filmu, pokazując najpiękniejsze momenty, jakie utrwalić można na wakacjach.
Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, TVP1 i TVP2), radio (RMF, Zet, Trójka, ESKA i rozgłośnie lokalne) oraz internet (onet.pl i wp.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej na dwa miesiące - przygotowała agencja reklamowa Mather Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest.
Dołącz do dyskusji: "Jest co wspominać!" w kampanii TUI (wideo)