„Jestem lekko...” w kobiecej kampanii wody Żywiec Zdrój
Pod hasłem „Lekkim krokiem w nowym rok” ruszyła kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój skierowana głównie do kobiet. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, MediaCom Warszawa i Havas PR.
W ramach nowej kampanii wody Żywiec Zdrój w wariancie lekko gazowanym Anna Halarewicz zaprojektowała kolekcję dziesięciu etykiet, z których pięć można znaleźć bezpośrednio na produktach dostępnych w regularnej sprzedaży. Pozostałe projekty są elementem konkursu internetowego dla konsumentek.
Ich zadaniem będzie dokończenie zdania „Jestem lekko…”, który podkreśla zarówno kobiecy nastrój, jak i delikatny charakter wody lekko gazowanej. Spośród zgłoszeń jury wybierze najciekawsze hasła. Ich autorki otrzymają nagrodę – swój portret stworzony przez artystkę Annę Halarewicz. W konkursie oceniane będą przede wszystkim kreatywność, pomysł i spójność hasła z projektem. Marka zaprasza do zgłaszania pomysłów na etykietę poprzez stronę jestem lekko.pl. Akcja potrwa do 20 marca.
Wsparciem akcji będzie event 11-12 marca CH Arkadia w Warszawie, gdzie w specjalnej strefie Żywiec Zdrój, możliwe będzie szybkie przygotowanie i odebranie spersonalizowanej butelki z unikalną etykietą odzwierciedlającą drugą naturę każdej z konsumentek.
Koncept kreatywny i działania w internecie przygotowała agencja VML Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Natomiast działania public relations prowadzi agencja Havas PR.
Dołącz do dyskusji: „Jestem lekko...” w kobiecej kampanii wody Żywiec Zdrój