SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jestem na stoku” w zimowej kampanii Nikona

Nikon zaczyna drugą odsłonę kampanii „Jestem na stoku”. Działania przygotowały agencje Maann66 Promocja i Reklama oraz Walk PR.

W wybranych zimowych miejscowościach Nikon przygotował dla uczestników szereg atrakcji, w tym testowanie wytrzymałości wybranych modeli aparatów tej marki. Zaplanowano też konkurs fotograficzny, w którym wystarczy wykonać na miejscu pamiątkowe zdjęcie, odnaleźć je w aplikacji konkursowej na facebookowym fanpage’u Nikon i oznaczyć się na fotografii. Spośród opublikowanych zdjęć jury wyłoni 23 laureatów, którzy otrzymają m.in. książki „Radość fotografowania” oraz karty upominkowe Empik, natomiast zdobywcy trzech pierwszych miejsc wygrają aparaty kompaktowe Nikon.

Akcja potrwa do 23 lutego. Za jej realizację odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama, a mechanizm  i aplikację na potrzeby konkursu opracowała agencja Walk PR.

Dołącz do dyskusji: „Jestem na stoku” w zimowej kampanii Nikona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl