SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Staude-Potocka szefową marketingu Żabka Polska

Joanna Staude-Potocka, dotychczas doradczyni zarządu ds. marketingu, objęła stanowisko dyrektora marketingu w Żabka Polska.

Joanna Staude-PotockaJoanna Staude-Potocka

Joanna Staude-Potocka od października ubiegłego roku doradzała zarządowi w obszarze komunikacji zewnętrznej i strategii marketingowej. Obecnie przejęła pełną odpowiedzialność za cały obszar marketingu w spółce. Od ponad roku na tym stanowisku był wakat, po odejściu z firmy Filipa Fiedorowa.

- Bardzo cieszymy się, że kontynuujemy naszą współpracę z Joanną Staude-Potocką, która od października ubiegłego roku, pełniąc rolę doradcy zarządu ds. marketingu, zdążyła dobrze poznać naszą firmę i pracowników. Jej doświadczenie zdobywane w globalnych firmach FMCG, osobowość i zdolności managerskie uczyniły z niej idealnego kandydata na stanowisko dyrektora marketingu w Żabka Polska. Mam nadzieję, że nowe wyzwania okażą się dla Joanny ciekawe i satysfakcjonujące - powiedziała Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych w firmie Żabce.

Joanna Staude-Potocka z doświadczeniem w Danone

Joanna Staude-Potocka dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyła podczas wieloletniej pracy w globalnych firmach z branży FMCG: Danone, Sara Lee oraz Kraft Foods.

Ostatnie 9 lat spędziła poza Polską, pracując m.in. na stanowisku dyrektora marketingu Danone Dairy w Japonii, a wcześniej jako dyrektor marketingu Danone Waters w Indonezji oraz Turcji.

Pracę w Danone rozpoczęła jako dyrektor marketingu Żywiec Zdrój.

„Mały wielki sklep”

Sieć Żabka od kilku lat jest reklamowana serią spotów pod hasłem „Mały wielki sklep”. Akcja zabawnych spotów rozgrywa się w sklepie Żabka.

W ramach obecnej odsłony kampanii emitowanych jest też kilka takich nagranych wcześniej reklam.

 

We wszystkich spotach promowane są obniżki cenowe, które wprowadzono 15 kwietnia i będą obowiązywały do 28 kwietnia.

W związku z epidemią koronawirusa Żabka Polska w drugiej połowie marca i na początku kwietnia emitowała dwa specjalne spoty: w jednym informowała klientów o nowych zasadach bezpieczeństwa, a w drugim dziękowała swoim pracownikom i franczyzobiorcom.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry.

 

Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6100 placówek prowadzonych przez ponad 4300 franczyzobiorców pod marką Żabka.

Dołącz do dyskusji: Joanna Staude-Potocka szefową marketingu Żabka Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
D. N. O
Żabka to dno i nikt w tym nie pomoże. Nawet osoby, które przedawkowały kołczing i korpogadki. Franshitobiorcy nadal będą obsługiwać opryskliwie i palic faje w sklepach. W zabce od zarzadu po sklepiku wieje wioską.
odpowiedź