SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jolanta Molińska szefową Onet Premium

Jolanta Molińska objęła nowo utworzone stanowisko szefowej redakcyjnego zespołu Onet Premium. Ostatnio pracowała w Agorze.

Jolanta Molińska, fot. Maciej Czerski Jolanta Molińska, fot. Maciej Czerski

Do zadań Molińskiej będzie należała m.in. rozbudowa siatki autorów zewnętrznych i koordynacja współpracy z partnerami zagranicznymi. Będzie raportowała do Pawła Ławińskiego, zastępcy redaktora naczelnego Onetu.

– Treści premium są dla nas priorytetem. Dywersyfikacja przychodów jest przyszłością mediów funkcjonujących w internecie. Zbudowanie grona wiernych odbiorców, którzy będą regularnie płacić za wysokiej jakości treści jest wymagającym przedsięwzięciem. Dlatego cieszę się, że Jolanta to wyzwanie przyjęła. Jola, trzymam kciuki! Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na naszą pomoc – mówi Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego Onetu.

Jolanta Molińska ostatnio w Gazeta.pl

Jolanta Molińska do redakcji Onetu przechodzi z Gazeta.pl, gdzie była zastępczynią redaktorki naczelnej magazynu Weekend.Gazeta.pl. W mediach pracuje od ponad 20 lat, z czego od kilkunastu w mediach internetowych. Zaczynała w toruńskich „Nowościach”, pracowała m.in. w „Życiu Warszawy” i dla Newsweek.pl. Od 2015 pracowała w magazynie Weekend.Gazeta.pl.

Onet premium od roku na rynku

Sekcja Onet Premium została uruchomiona przez Ringier Axel Springer Polska w styczniu 2022 roku. Zapewnia pełny dostęp do treści z serwisów premium takich marek, jak: Newsweek, Forbes, Forbes Women, Przegląd Sportowy, Auto Świat, Komputer Świat oraz ekskluzywnych treści przygotowywanych przez redakcję Onet.pl. Użytkownicy pakietu zyskają dostęp bez reklam do wszystkich treści w aplikacji.

Onet jest liderem wśród polskich portali horyzontalnych. Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) w marcu br. odwiedziło 9,08 mln użytkowników, czyli 30,6 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził na niej średnio 51 minut i 45 sekund. Analogiczna witryna WP.pl przyciągnęła 8,65 mln internautów (co dało 29,17 proc. zasięgu), przeciętnie na 59 minut i 3 sekundy.

Dołącz do dyskusji: Jolanta Molińska szefową Onet Premium

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Problem w tym, że Onet nie ma nic wspólnego z treściami premium. Tam są wyłącznie tytuły wprowadzające w błąd. Gdyby zabroniono takich zabiegów, Onet padłby w tydzień. Bez ustawy wywłaszczeniowej.
21 7
odpowiedź
User
Ziomek
Lapia sie juz ludzi, ktorych rynek negatywnie zweryfikowal. Sfrustrowanych, bez kompetencji. To nic dobrego nie wrozy. Dobrze, ze chociaz im etatow nie daja.
0 0
odpowiedź
User
Obiektywny
Dopóki węglarczyk tam siedzi to nigdy nie wejdą na wyższy poziom. Zwłaszcza z tym zarządem.
0 0
odpowiedź