Jubileuszowa kampania Toyoty Yaris
Saatchi & Saatchi realizuje kampanię jubileuszową sprzedaży 40 tys. egzemplarza samochodu marki Toyota Yaris
Kampania prowadzona przez Saatchi & Saatchi będzie trwała od połowy października do połowy listopada 2004. Jej celem jest uczczenie sukcesu Toyoty poprzez nagrodzenie każdego z kupujących Toyotę Yaris prezentem sięgającym nawet 4000 zł.
Toyota Yaris została wprowadzona na rynek w 1999 roku. Działania marketingowe prowadzone przez S&S od początku pozycjonowały model jako eleganckie i niezawodne auto dla kobiet, czyniąc go jednym z najchętniej kupowanych samochodów z segmentu B. W 2002 roku Toyota Yaris została ósmym najbardziej popularnym samochodem w Polsce.
Realizowana przez Saatchi & Saatchi kampania pt. "Rywalizujące pary" była pierwszym etapem procesu mającego na celu zmianę postrzegania Yarisa, który dzięki przestronnemu wnętrzu, dynamice i bogatemu wyposażeniu jest również idealnym samochodem dla par lub młodych małżeństw.
Działania reklamowe jesiennej akcji dla Toyoty Yaris obejmą prasę, radio i internet. Komunikaty w prasie pojawią się w tygodnikach opinii oraz w dziennikach ogólnopolskich w tym, po raz pierwszy w Super Expressie oraz Fakcie. Działania radiowe zostaną przeprowadzone w trzech największych stacjach ogólnopolskich: RMF FM, Radiu ZET oraz PR-3.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith Media, kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland.
Klient: Toyota Motor Poland
Przedstawiciele Klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof Prus
Przedstawiciele Agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Tomek Możdżeń, Katarzyna Zdunek
Dyrektor Kreatywny: Jacek Szulecki
Copywriter: Daniel Piecka
Art. Direktor: Bartek Grala
Media: prasa, radio, internet
Przedstawiciele Domu Mediowego: Paweł Milcarz, Magdalena Paszkin, Michał Nowacki.
Dołącz do dyskusji: Jubileuszowa kampania Toyoty Yaris