SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ma 21 lat, pisał o niej magazyn "Rolling Stone", a Spotify wybrał ją do grona dziesięciu wschodzących artystów na świecie

Muzyczny serwis streamingowy Spotify wybrał Julię Pośnik do topowej dziesiątki artystów, których nie można przegapić spośród 300 innych wykonawców z całego świata. Wokalistka jest jedną z artystek lokalnej edycji programu Radar, wspierającego młodych artystów z Polski.

Julia Pośnik ma 21 lat. W środę, 28 lipca wokalistka spoglądała na nowojorczyków z wielkiego telebimu na Times Square. To część globalnej kampanii serwisu Spotify, który promuje wyróżniających się wschodzących artystów z całego świata. Historia Julii Pośnik została także opisana na łamach kultowego magazynu muzycznego "Rolling Stone". W piątek, 30 lipca ukazuje się jej debiutancka płyta zatytułowana "Egoistka".

Wokalistka jest jedną z artystek lokalnej edycji programu Radar Spotify. Na godziny przed premierą swojej pierwszej płyty została wybrana do topowej dziesiątki artystów, których nie można przegapić spośród 300 innych wykonawców z całego świata.

- Nominacja Julii Pośnik to dla niej wyróżnienie, które przyszło w doskonałym momencie. Dzięki temu jej debiutancką płytę poznają słuchacze na całym świecie - mówi Mateusz Smółka z serwisu Spotify. - I właśnie to jest celem naszych działań, aby w kluczowym momencie kariery młodych artystów zaprezentować ich twórczość fanom świeżych brzmień w Polsce i za granicą.

Julia Pośnik rozpoczęła swoją muzyczną przygodę od piosenek "Zakochałam się w nieznajomym" oraz "Wakacje w Warszawie". Oba utwory znajdą się na jej debiutanckim albumie. Wcześniej zyskały sporą popularność dzięki obecności Julki w mediach społecznościowych.

Specjalna playlista promująca młodych artystów

Program Radar Spotify działa na 26 rynkach. Jak wyjaśnia serwis, od samego początku istnienia firmy "główną misją Spotify jest uwolnienie potencjału kreatywnego, poprzez umożliwienie artystom utrzymania się ze swojej twórczości, a miliardom fanów inspirowania się nią". Platforma pomaga ponad 300 młodym artystom zyskać rozgłos oraz dotrzeć do szerszej publiczności. Dlatego w ramach dedykowanej zakładki Radar na Spotify pojawiła się lokalna, aktualizowana na bieżąco playlista Radar Polska promująca najnowsze utwory młodych, polskich artystów, umożliwiając fanom z całego świata odkrywanie ich muzyki.

Lokalna edycja globalnego programu ruszyła w Polsce na początku czerwca. W ciągu najbliższych miesięcy Spotify będzie promować obiecujących twórców, którzy znajdą się "na radarze" platformy.  Oprócz Julii Pośnik wśród pierwszych polskich artystów, którzy biorą udział w programie, znaleźli się Szczyl, Zalia, P.Tropez, Dziwna Wiosna oraz KIWI.

W zeszłym roku liczba użytkowników Spotify na całym świecie wzrosła w porównaniu z 2019 r. Z serwisu korzysta już 345 mln osób miesięcznie. To o 27 proc. więcej niż w 2019 r. Nadal przeważają abonenci korzystający z bezpłatnej wersji serwisu, w której emitowane są reklamy. W 2020 r. było ich 199 mln, czyli o 30 proc. więcej niż rok wcześniej.

W całym 2020 r. Spotify zyskało 74 mln nowych użytkowników miesięcznie i 30 mln abonentów premium - co daje średnio 2,5 mln nowych użytkowników miesięcznie.

Dołącz do dyskusji: Ma 21 lat, pisał o niej magazyn "Rolling Stone", a Spotify wybrał ją do grona dziesięciu wschodzących artystów na świecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl