Jurorzy podsumowują konkursy KTR i Media Trendy (wideo)
Zapraszamy na wideopodsumowanie tegorocznych edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR i Media Trendów. Wypowiadają się jurorzy obu konkursów, m.in. Łukasz Wejchert, Przemysław Bogdanowicz, Kot Przybora, Jakub Bierzyński, Michał Nowosielski i Wojciech Dagiel.
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix. Najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi (m.in. za kampanię „Godne Dzieciństwo dla Polskiego Czerwonego Krzyża i reklamy Toyoty). Reklamodawcą roku został ING Bank Śląski, domem produkcyjnym roku - Graffiti Film, a studiem postprodukcyjnym - Badi Badi (zobacz szczegółowe wyniki).
>>> Wszystkie „złote” reklamy z KTR 2013 (wideo case study)
Kategorie Film, Radio, Druk i Kampania podsumowują Przemysław Bogdanowicz z 2012 Bogdanowicz Marasek, Kot Przybora z PZL i Michał Nowosielski z BBDO Warszawa.
>>> Wszystkie „srebrne” reklamy z KTR 2013 (wideo case study)
Zgłoszenia w kategorii Active Advertising komentują Natalia Hatalska (blogerka prowadząca serwis hatalska.com ), Magda Drozdowska z DDB Warszawa, Max Olech z Saatchi & Saatchi Poland oraz Przemysław Wojak z Q&A Consulting.
>>> Wszystkie „brązowe” reklamy z KTR 2013 (wideo case study)
O poziomie prac i nagrodach w kategorii Ilustracja opowiadają Agata Nowicka z ILLO , Marcin Sosiński z McCann Warsaw oraz Przemysław Truściński.
O kreatywności w technologii, kampanii Rak'n'Roll Records i poziomie zgłoszeń w kategorii Media Interaktywne mówią Rafał Górski z Kattfot i Arek Szulczyński z K2.
O zgłoszeniach w kategorii Fotografia mówią Wojciech Dagiel z Havas Worldwide Warsaw, Robert Olejnik i Krzysztof Kozanowski.
O pracach i nagrodach w kategorii Design opowiadają Wojciech Mierowski z BNA i Robert Mendel z UVMW.
Dołącz do dyskusji: Jurorzy podsumowują konkursy KTR i Media Trendy (wideo)