SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland). Po raz kolejny w jury zasiądzie Justyna Dąbrowska-Cydzik z Wirtualnemedia.pl. 

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się 106 osób – praktyków i ekspertów z agencji PR, przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Jako jurorka, cenię w zgłoszonych projektach nie tylko dobrą strategię i kreatywną realizację, ale także trafną diagnozę, będącą podstawą do obrania strategii oraz to, w jakim stopniu kampania osiągnęła konkretne założone cele. Z ogromną ciekawością przyjrzę się też nowej w tym roku kategorii „Walka z dezinformacją”. Złote Spinacze to wyjątkowe wydarzenie, które przyczynia się do rozwoju branży PR w Polsce. Mam nadzieję, że w tym roku zobaczymy jeszcze więcej kreatywnych i ambitnych projektów, które będą inspiracją dla innych. Zapraszam do udziału w konkursie! – mówi Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google, przewodnicząca Jury 21. edycji konkursu Złote Spinacze.

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 1 września można zgłosić kampanie w drugim terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 10 września. Nominowanych poznamy 9 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.

Partnerem medialnym konkursu Złote Spinacze jest portal Wirtualnemedia.pl.

Jury Złote Spinacze 2023

Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach.

Przewodniczącym pierwszej grupy jest Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Walka z dezinformacją, Content marketing - branded content, Finanse, Motoryzacja i transport oraz Kreatywność.

W skład grupy weszli:

– Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut

– Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG

– Karolina Karolczak / Global Promotion Director / AsstrA-Associated Traffic AG

– Magda Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G

– Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / d*fusion communication

– Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications

– Eliza Misiecka / Dyrektor Generalny / Genesis PR

– Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS

– Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker

– Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska

– Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI

– Małgorzata Podstawka / Brand Communication Manager / OnePlus

– Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile

– Sebastian Stępak / CEO w regionie CEE / MSL

– Justyna Szafraniec / Head of Communication / Generali Polska

– Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”

 Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Anita Ryng, menadżerka ds. relacji z Sektorem Publicznym, IKEA Retail. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, PR miejsca, miasta lub regionu, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, NGO i sektor publiczny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

– Joanna Bekker / Zastępczyni dyrektora zarządzającego / Polityka Insight

– Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska

– Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec

– Zofia Bugajna-Kasdepke / Founding Partner / SEC Newgate CEE

– Anna Cywińska / Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji / Grupa spółek Danone oraz Prezes Fundacji Nutricia

– Agnieszka Durska / Koordynator Zespołu komunikacji i PR, Rzecznik prasowy / Polska Izba Ubezpieczeń

– Katarzyna Fabjaniak / Executive Director / Havas PR Warsaw

– Michał Fura / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Grupa Play

– Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover

– Urszula Matej-Bil / Członek Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP

– Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse

– Alex Muravitski / Associate Partner, Director / Deloitte Advisory

– Artur Musiał / Director of Public & Governmental Affairs and Communication / Takeda Pharma

– Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group

– Anna Papka / Dyrektorka ds. Korporacyjnych / Shell

– Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting

– Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

– Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region

– Małgorzata Zaborowska / Partner / United PR

 Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca, Clue PR. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event społeczny, Technologia , IT, telekomunikacja, Kultura i media oraz Medycyna i zdrowie.

W skład grupy weszli:

– Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

– Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners

– Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe & EMEA / Resideo

– Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard

– Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers

– Dorota N. Haller / Dyrektorka Marketingu Komunikacji i PR / Honor Polska oraz Wiceprezeska / IAA Polska

– Adam Jarosz / CEO / Be Communications

– Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

– Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Centralna i Wschodnia Europa (CEE) / Haleon

– Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

– Łukasz Niewola / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju / Grupa LUX MED

– Dorota Rakowska / Dyrektor Marketingu / Huawei CBG Polska

– Agnieszka Rzepkowska / Ekspertka ds. komunikacji

– Katarzyna Walewska-Napiórkowska / Head of Brand PR & Influence / Ogilvy PR

– Magda Zmysłowska / Przewodnicząca Rady Nadzorczej oraz właścicielka / Primum PR

– Piotr Żaczko / Communication Manager TikTok CE

– Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

 Przewodniczącym grupy czwartej został Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji, Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, Media Relations, Event komercyjny, Sektor spożywczy, Przemysł i infrastruktura, a także Efektywność.

W grupie znaleźli się:

– Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

– Sebastian Bykowski / Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PSMM Monitoring & More

– Jolanta Jędrysek / Wicedyrektor PR / Benefit Systems

– Ewa Kaczmarek / CEO / Synertime

– Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero

– Wojciech Kądziołka / Rzecznik prasowy / InPost

– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick

– Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft

– Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens

– Hubert Niedzielski / Kierownik PR marki Volkswagen / Volkswagen Group Polska

– Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

– Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

– Zuzanna Schön / Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu / Saint-Gobain Construction Products

– Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / UPFIELD

– Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex

– Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

 Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Maciej Lasoń, dyrektor ds. komunikacji w Europie Wschodniej, Członek Zarządu, Unilever. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Custom publishing oraz Uroda, higiena i wellness.

W tej grupie znaleźli się:

– Agnieszka Bacińska / Prezeska Zarządu / Walk PR

– Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego

– Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

– Radek Grabowski / Global PR Director / CD PROJEKT RED

– Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji oraz Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności i Włączania / Polpharma

– Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR

– Marcin Kasprzak / Dyrektor PR, Marketingu i ESG / ERBUD GROUP

– Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland

– Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

– Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej

– Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden

– Anna Simon / CEO / Komunikacja Plus PR

– Małgorzata Stasiak-Duklewska / Head of Employer Branding / Luxoft Poland

– Anna Zając / Dyrektor zarządzająca / Linkleaders

– Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

 Szóstej grupie przewodniczyć będzie Aleksandra Chalimoniuk, dyrektorka PR, OTCF. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR communications, Kampania społeczna, PR pro bono, Moda i styl życia, a także Sport, turystyka i rekreacja.

W tej grupie znaleźli się:

– Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

– Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto

– Monika Kaczmarek-Śliwińska / Dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX

– Marta Karwacka / Sustainability Senior Manager / Deloitte

– Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog

– Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / Stowarzyszenie WIOSNA

– Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication

– Ilona Lartigue / Senior PR Director CEE / Netflix

– Iga Niewiadomska / Communication, External Relationship & PR Manager / Dentons Polska

– Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji

– Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady Szkoły Liderów / Fundacja Szkoła Liderów

– Mariusz Pleban / CEO / OneMulti

– Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski

– Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour

– Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

– Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska

– Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska

W 20. edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało łącznie 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL. Tytuły Gwiazdy PR trafiły do Małgorzaty Mejer, dyrektorki ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble oraz najlepszej na świecie tenisistki Igi Świątek. 

Dołącz do dyskusji: Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2023

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl