Just dla Polmos Lublin
Polmos Lublin rozpoczął telewizyjną kampanię informacyjną, dotyczącą wejścia spółki na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych
Spot telewizyjny przygotowany przez agencję JUST opiera się na bezpośredniej wypowiedzi większościowego udziałowca Polmosu Lublin S.A., Janusza Palikota, który informuje o zmianach zachodzących w spółce. Silna pozycja firmy na rynku, ponad stuletnia tradycja oraz skuteczne metody zarządzania otworzyły przed Polmosem Lublin S.A. drogę na WGPW. Spot zachęca do zapoznania się z prospektem emisyjnym spółki.
W drugiej części kampanii emitowana będzie piętnastosekundowa wersja spotu informująca o dacie rozpoczęcia zapisów na akcje w obrocie publicznym.
Kampania wystartowała 3 stycznia i potrwa do 21 stycznia. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Spoty emitowane są w telewizji TVN, TVN24 oraz Polsat i TV4.
Kampania telewizyjna wspiera jest przez działania w obszarze prasy i internetu.
Dołącz do dyskusji: Just dla Polmos Lublin