JZO klientem Nieagencji
Od początku br. Nieagencja odpowiada za wykorzystanie kanałów social media w działaniach marketingowych marki optycznej JZO.
Nieagencja jest odpowiedzialna za tworzenie i dystrybucję treści do konsumentów dla marki JZO na Facebooku, a także komunikację na specjalistycznych grupach dla optyków, optometrystów oraz studentów optometrii. Komunikacja kierowana jest na rynek polski i ukraiński. Poza tym firma wspiera JZO w kampaniach performance.
- Komunikacja B2B i B2C znacząco się różni. Mierzymy się z bardzo ciekawymi wyzwaniami, bo technologia stosowana w szkłach optycznych jest niekiedy bardzo skomplikowana do objaśnienia - mówi Małgorzata Gruszczyńska, account manager w Nieagencji, odpowiedzialna za współpracę z JZO.
JZO Polski Ekspert Optyczny to firma z 75-letnim doświadczeniem w branży optycznej, która zajmuje się innowacjami na rynku szkieł okularowych.
Dołącz do dyskusji: JZO klientem Nieagencji