K2 Internet S.A. dla Peugeot
Z dniem 9 stycznia ruszyła kampania e-promocyjna „Dobrze ci się wydaje” przygotowana przez K2.
Akcja „Dobrze Ci się wydaje” rozpoczęła się 9 stycznia i potrwa do 20 stycznia 2006r.
Jej głównym celem jest poinformowanie o wyczekiwanej przez klientów wyprzedaży modeli Peugeot z 2005 r. Zadaniem reklamy jest dotarcie do wszystkich potencjalnych klientów z promocyjną ofertą cenową oraz korzystnym kredytem i zachęcenie ich do odwiedzenia salonów sprzedaży Peugeot.
Kampania internetowa jest częścią szerokozakrojonej kampanii ATL. Swoim zasięgiem obejmuje największe portale informacyjne, takie jak Onet, Wirtualna Polska i Interia oraz komunikator Gadu-Gadu. W e-kampanii zostanie wykorzystana szeroka gama form e-reklamowych, takich jak bannery, billboardy, linki tekstowe oraz advertoriale. Do użytkowników posiadających bezpłatne skrzynki pocztowe utrzymywane w domenie Onet został skierowany e-mailing z ofertą promocyjną. Istotnym kanałem komunikacyjnym tej kampanii są wyszukiwarki internetowe. Użytkowników Google do skorzystania z promocji zachęca box tekstowy, a korzystających z wyszukiwarki portalu Onet link tekstowy.
K2 przygotowała kreację wszystkich działań e-reklamowych i dopasowała ją do prowadzonej równolegle ogólnopolskiej kampanii off-line.
Inne
Dołącz do dyskusji: K2 Internet S.A. dla Peugeot