SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamila Malanowicz na czele marketingu Zwolnionych z Teorii

W Fundacji Zwolnieni z Teorii powstał nowy dział marketingu, na czele którego stanęła Kamila Malanowicz.

Kamila MalanowiczKamila Malanowicz

Kamila Malanowicz od ponad 2 lat pracuje w Fundacji Zwolnieni z Teorii, która zajmuje się angażowaniem młodych ludzi do realizowania własnych projektów społecznych z wykorzystaniem nowych technologii. Przez ten czas, jako brand manager, była odpowiedzialna m.in. za kampanię „Bądź ich inspiracją” skierowaną do nauczycieli, kampanię „#CONTRA19” aktywizującą młodzież do aktywności społecznej w czasie pandemii czy kampanię rekrutującą młodzież do realizacji projektów społecznych. Obecnie awansowała na stanowisko chief marketing officer. W nowo utworzonym dziale są także Martyna Fibich, Joanna Chabrowska oraz Emilia Kaczmarek.

Malanowicz pracowała wcześniej w działach strategii agencji  DDB, VMLY&R oraz PZL. Obsługiwała takich klientów jak: McDonald's, Mondelez Polska, Danone, PZU oraz Johnson&Johnson. Doświadczenie zawodowe gromadziła także w domu mediowym Value Media i Jeronimo Martins. Łącznie posiada 10 lat doświadczenia zawodowego.

Malanowicz jest absolwentką Wydziału Zarządzania, a także Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów User Experience Design na Uniwersytecie SWPS.

Zwolnieni z Teorii z nowym działem marketingu

Martyna Fibich swoją historię z Fundacją Zwolnieni z Teorii zaczęła 7 lat temu, od zrealizowania trzech własnych projektów społecznych - w tym nagrodzony Złotym Wilkiem za najlepszy projekt społeczny w Polsce. Ukończyła studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu ze specjalizacją zarządzania projektami. Obecnie rozwija się w kierunku kreatywnym. W Fundacji Zwolnieni z Teorii prowadzi część kampanii marketingowych.

Joanna Chabrowska jest studentką Uniwersytetu SWPS na kierunku School of Ideas, w ramach którego uczy się projektować innowacje. Studiowała także socjologię i kognitywistykę na Uniwersytecie Warszawskim. W przerwach od przygotowywania komunikacji dla grupy Nauczycieli Zwolnieni z Teorii odpowiada za cały content video w Fundacji. Od prawie roku współpracuje z Fundacją Pro Akademika i tworzy szkolenia dla nauczycieli, pomagając im zdobyć kompetencje przydatne w edukacji zdalnej.

Emilia Kaczmarek ma na swoim koncie trzy projekty społeczne zrealizowane w ramach Zwolnionych z Teorii. W Fundacji Zwolnieni z Teorii dba o komunikację z uczestnikami olimpiady.

Zwolnieni z Teorii to ogólnopolska olimpiada z projektów społecznych. Powstała w 2014 roku, by dać każdemu młodemu człowiekowi możliwość tworzenia własnych projektów społecznych i nabywania kompetencji przyszłości, takich jak: współpraca, komunikacja czy przywództwo. Olimpiada polega na współpracy uczestników poprzez platformę internetową zwolnienizteorii.pl, opartą o nowoczesną metodę nauczania polegającą na tym, że robiąc prawdziwy projekt społeczny, rozwija się praktyczne kompetencje potrzebne w życiu zawodowym.

Dołącz do dyskusji: Kamila Malanowicz na czele marketingu Zwolnionych z Teorii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl