Kampania AdWords portalu Polskiego Radia thenews.pl
Kampania portalu informacyjnego w języku angielskim Polskiego Radia dla Zagranicy thenews.pl potrwa co najmniej trzy miesiące. W przeprowadzeniu jej skorzystano z usługi AdWords firmy Google.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi osób anglojęzycznych na
istnienie portalu. Po wpisaniu w wyszukiwarce Google frazy (np.
"polish politics", "economic news from Poland"), adres serwisu
ukazuje się w wyeksponowanym miejscu, w prawym górnym rogu
strony.
Portal thenews.pl to jedyny anglojęzyczny portal informacyjny w
Polsce, który udostępnia użytkownikom wszystkie wiadomości
bezpłatnie, bez konieczności rejestracji i logowania się (w tym
także dostęp do archiwum).
Za przygotowanie wiadomości o Polsce w języku angielskim dla
thenews.pl odpowiedzialna jest Redakcja Angielska Polskiego Radia
dla Zagranicy.
Wkrótce dział gospodarczy serwisu wzbogaci się o nowego współpracownika - będzie nim Ed Wight, były dziennikarz BBC i NBC.
Dołącz do dyskusji: Kampania AdWords portalu Polskiego Radia thenews.pl