Kampania Dziennika Zachodniego
Zadowalające wyniki trwającej kampanii Dziennika Zachodniego
Trwa kampania outdoorowa tygodników powiatowych Dziennika Zachodniego (Polskapresse). Lokalne dodatki promowane są na ponad 200 billboardach w miastach powiatowych województwa śląskiego. Zdaniem wydawcy, kampania już przyniosła efekty, w postaci dobrej sprzedaży wydań piątkowych Dziennika Zachodniego.
W kampanii wykorzystywane są standardowe nośniki 2,38 x 5,04 m. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Polskapresse Oddział Prasa Śląska. Kreację przygotowało warszawskie Studio Q, które jest także autorem aktualnej makiety Dziennika Zachodniego.
Najnowsza kampania Dziennika Zachodniego ma charakter mutowany, tzn. że w każdym z miast na plakatach prezentowany jest dany tygodnik powiatowy. Całość kampanii spaja hasło kampanii „Dziennik Zachodni. Bliskie sprawy, bliscy ludzie”.
Dziennik Zachodni, największa gazeta grupy wydawniczej Polskapresse, wydaje aktualnie 23 tygodniki powiatowe. Ukazują się one co piątek w formie osobnego grzbietu. Zainteresowanie sprawami lokalnymi jest cechą charakterystyczną gazety. Od poniedziałku do czwartku wraz z Dziennikiem Zachodnim ukazuje się w 7 wydań lokalnych.
Dołącz do dyskusji: Kampania Dziennika Zachodniego