SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Herbapolu Lublin

Ruszyła pierwsza od 3 lat kampania telewizyjna Herbapolu Lublin

Herbapol Lublin SA, producent herbat i przetworów owocowo-ziołowych, rozpoczął zaplanowaną na dwa miesiące telewizyjną kampanię reklamową swoich syropów owocowych pod nazwą Owocowa Spiżarnia Premium. To pierwsza produktowa kampania lubelskiego Herbapolu w telewizji, w 2002 r. firma przeprowadziła kampanię wizerunkową (z okazji zmiany swojego logo). 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w TVP1, TVP2, TVP3, w Polsacie, TV4, TVN-ie i TVN Siedem (Herbapol sponsoruje również prognozę pogody w TVN). Kreację opracowała agencja reklamowa Opus B, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia.

Dołącz do dyskusji: Kampania Herbapolu Lublin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl