Kampania olimpijska Cyfry+
6 lutego rusza nowa kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Cyfry+.
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dla Cyfry+ kampanię związaną z rozpoczynającą się 10 lutego zimową olimpiadą w Turynie. Spot reklamowy informuje o olimpijskiej promocji przy zakupie Cyfry+. Podkreślana cyfrową jakość transmisji dodatkowo zachęca fanów zimowych sportów do zakupu platformy, przez którą emitowane będą 24-godzinne relacje z igrzysk.
Reklama rozpoczyna się od zwierzeń kibica, który w towarzystwie kolegów marzy o wyjeździe na olimpiadę. Kreacja kampanii opiera się na pokazaniu dynamicznych, porywających widzów ujęć kilku olimpijskich dyscyplin sportowych i dowodzi, że z CYFRĄ+ Turyn jest na wyciągnięcie ręki – bohaterowie reklamy przez chwilę są na boisku podczas meczu hokeja.
W 2006r. Cyfra+ kontynuuje doskonale sprawdzającą się strategię ikony marki, wprowadzoną do komunikacji w 2004 r. Według badań ilościowych przeprowadzonych na zlecenie Canal+ Cyfrowego przez instytut badawczy 4P Research Mix w grudniu 2005 r. kobieta w srebrnym kostiumie jest kojarzona przez 85% przedstawicieli grupy docelowej, zaś sama postać jest oceniana jako sympatyczna (84%), nowoczesna (81%), bardzo atrakcyjna (80%), zachęcająca do zainteresowania się ofertą Cyfry+ (72%).
Strategią marki w 2006 r. jest jeszcze większe zrozumienie potrzeb i pasji widzów oraz oferowanie dokładnie takiej rozrywki, informacji i edukacji, jakiej potrzebują. Cyfrelia jako ambasador Cyfry+ ma komunikować tę myśl w kolejnych kampaniach.
Reklama olimpijska adresowana jest do mężczyzn w wieku 25-49 lat, oczekujących od telewizji dopełnienia ich pasji przez dostarczenie wyjątkowych przeżyć, niezwykłych odkryć, intensywnych emocji i wrażeń, których poszukują w swoim życiu.
Spot pod tytułem „Hokej” będzie można oglądać do 26 lutego w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV Puls oraz Tele5.
Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaplanning Group, a za kreację materiałów BTL-owych przeznaczonych do punktów sprzedaży odpowiedzialna była agencja Adah Advertising.
Dołącz do dyskusji: Kampania olimpijska Cyfry+