Kampania reklamowa czajników Romix
Team International Polska rozpoczyna kampanię reklamową czajników Romix"Stać Cię na bezpieczeństwo"
Agencja reklamowa Dsk przygotowała kampanię reklamową czajników Romix dla firmy Team International Polska. Zadaniem kampanii jest poinformowanie konsumentów o tym, że czajniki Romix gwarantują bezpieczne użytkowanie za rozsądną cenę - stąd hasło kampanii: "Stać Cię na bezpieczeństwo".
Wiodącym medium kampanii będzie telewizja, w której pojawi się 15 sekundowy spot reklamowy przedstawiający rodzinę w typowej, domowej sytuacji. Używanie czajnika Romix wyposażonego w element Strix® zapewnia rodzinie bezpieczeństwo, niezależnie od sytuacji mogących wywołać potencjalne zagrożenie, jak np. przypadkowe włączenie pustego czajnika przez dziecko. Czajniki Romix zapobiegają przykrym niespodziankom, jakie mogą spotkać konsumentów ze strony urządzeń kuchennych, które nie posiadają odpowiednich zabezpieczeń.
Kampania jest skierowana przede wszystkim do mieszkających w dużych miastach kobiet prowadzących gospodarstwa domowe, dla których priorytetem są kwestie bezpieczeństwa rodziny oraz wysoka jakość gwarantująca niezawodne działanie urządzeń domowych.
Celem kampanii jest zbudowanie silnego, odpowiadającego potrzebom grupy docelowej wizerunku marki Romix. Istotne jest zwrócenie uwagi na korzyści emocjonalne, które można osiągnąć dzięki zakupowi czajnika Romix: satysfakcję z posiadania wysokiej jakości markowego produktu, poczucie posiadania sprzętu niezawodnego i bezpiecznego, przyjaznego dla nabywcy i jego bliskich.
Kampania rusza w październiku i zakończy się na początku listopada. Celem mediowym jest poinformowanie o ofercie Team International Polska jak największej ilości potencjalnych konsumentów. Przekaz dotrze do grupy docelowej za pośrednictwem obu anten TVP, natomiast uzupełnieniem działań będzie akcja reklamowa w kanale Romantica, skierowanym przede wszystkim do kobiet mieszkających w dużych miastach.
Kampanii reklamowej towarzyszą działania PR prowadzone przez Agencję Sparrow.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa czajników Romix