Kampania reklamowa Ectaco
Agencja Reklamowa GonnaBe opracowała działania marketingowe dla Ectaaco
Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii reklamowej tłumaczy elektronicznych ECTACO {sprzedaż w samym Media Markt wzrosła o prawie 130%}, Agencja Reklamowa GonnaBe opracowała działania marketingowe dla najbardziej zaawansowanego technicznie produktu tego typu, Partnera X-8. W maju tego roku GonnaBe prowadziła już kampanię X-8, lansując go jako konsolę językową, co podkreślało możliwość zastosowania wymiennych kart pamięci typu flash, które umożliwiały instalowanie dodatkowego oprogramowania {np.: kolejnych słowników języków obcych}.
Tym razem zaznaczona zostanie inna cecha X-8, jaką jest specjalny system do nauki języków. Hasło przewodnie kampanii brzmi : "Ćwicz języki". W czasie kampanii zostaną wykorzystane następujące nośniki informacji: outdoor, prasa ogólnokrajowa i radio. W odróżnieniu od poprzednich akcji, tym razem GonnaBe podkreśliła możliwości zastosowania tłumaczy, obrazując wszystko sytuacyjnymi zdjęciami. Kampania rozpoczyna się 25 sierpnia. Potrwa około 2 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Ectaco