Kampania reklamowa kanału Europa Europa
21 listopada ruszyła dwutygodniowa kampania reklamowa filmowego kanału Europa Europa, należącego do Zone Vision Networks.
Kampania obejmuje radio oraz internet.
Już od poniedziałku można usłyszeć spoty reklamujące propozycje programowe Europa Europa na antenie Polskiego Radia III, RMF Classic, Radia Jazz
oraz PIN FM. Dodatkowo, korzystający z internetu kinomani będą zachęcani do oglądania filmów emitowanych na Europa Europa reklamą na stronach poświęconych produkcjom filmowym: stopklatka.pl, kinomaniak.pl oraz filmweb.pl.
"Najnowsze badania opinii publicznej potwierdzają, że Polacy lubią oglądać telewizję, a co trzeci ankietowany chciałby oglądać więcej filmów. Oferta programowa Europa Europa skierowana jest zarówno do miłośników kina europejskiego, jak i do wielbicieli oryginalnych obrazów, które powstały przy udziale europejskich artystów - nawet najbardziej wytrawni i wymagający kinomanii znajdą tu coś dla siebie" - powiedział Krzysztof Lindner, PR i Marketing Manager, Europa Europa, Reality TV.
Kampania reklamowa Europa Europa obejmie filmy: "Głęboko, prawdziwie, do szaleństwa" Anthoniego Minghelli; "Instytut Benjamenta" w reżyserii słynnych braci Quay; skandalizujące i obrazoburcze dzieło Petera Greenawaya"Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek" oraz "Błękitną nutę" Andrzeja Żuławskiego. Wszystkie filmy będzie można zobaczyć w Europa Europa na przełomie listopada i grudnia.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa kanału Europa Europa