Kampania reklamowa nowych telefonów Philipsa
Philips będzie wspierał reklamowo nowe modele telefonów
Koncern Philips zaprezentował w czwartek nowe modele telefonów komórkowych, które sukcesywnie będą wprowadzane do sprzedaży w tym roku. W sumie producent przygotował 16 nowych modeli, jednak tylko część z nich trafi na nasz rynek (wszystko zależy od wyników negocjacji z operatorami GSM) - informuje "Media&Marketing Polska".
Jak mówi Iwona Męczyńska, asystentka ds. sprzedaży i marketingu Philips Polska, lokomotywami sprzedaży mają być dwa modele - 755 i 855 - i to one otrzymają największe wsparcie marketingowe.
W sprawie planowania i zakupu mediów, jak twierdzi Męczyńska, producent nie podjął jeszcze ostatecznych decyzji.
Pierwsze, na razie "próbne" reklamy aparatu 755 pojawiły się już na billboardach w Warszawie. Drugim wiodącym medium w kampanii ma być prasa (ogólnotematyczna i branżowa, magazyny młodzieżowe i lifestyle'owe). Męczyńska mówi, że nie wyklucza również reklam telewizyjnych. Właściwa kampania planowana jest wstępnie na wrzesień br.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa nowych telefonów Philipsa