Kampania reklamowa Ströera
"Najwyższy wynik w testach widoczności" - to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy Ströer
Głównym celem przeprowadzanych działań jest wskazanie tablic klasy S - Super 12 (5,04x2,38m) i Super 18 (6x3m) jako niezwykle efektywnych i efektownych nośników przekazu reklamowego.
Strategia komunikacyjna kładzie główny nacisk na potencjał, jaki tkwi w nośnikach klasy S. Konstrukcja przekazu została oparta na symbolu - pięciu gwiazdek, które budzą skojarzenia z najwyższą jakością.
Obecnie Grupa Ströer koncentruje swe inwestycje na dynamicznym rozwoju, uzupełniających się sieci nośników Premium - Super 12 i Super 18. Firma posiada 2 000 tablic klasy Super, a do końca 2005 roku liczba ta wzrośnie do 2 800. Dzięki tak znacznym nakładom Ströer stanie się jednym z liderów outdoorowej "wyższej półki".
Rozbudowie sieci tablic towarzyszy również zmiana formuły sprzedaży. Od stycznia 2005 roku nośniki Premium będą dostępne w 14-dniowych oraz miesięcznych standardach ekspozycyjnych. Ich ceny zostaną zróżnicowane w zależności od lokalizacji (Warszawa, pozostałe miasta). Nowa formuła sprzedaży umożliwi realizację bardziej dynamicznych i efektywnych kampanii reklamowych.
Grupę celową kampanii stanowią pracownicy domów mediowych, przedsiębiorcy oraz kadra kierownicza. Reklama Ströera jest widoczna w Warszawie na 137 tablicach - 64 Super 12 i 73 Super 18. Kampania ruszyła 1 listopada i potrwa 2 tygodnie.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Ströera