Kampania Roxy FM w Warszawie
W poniedziałek, 2 stycznia rozpoczęła się kampania promocyjna Radia Roxy FM w Warszawie.
Głównym medium kampanii jest outdoor obejmujący nośniki wielkoformatowe typu frontlight i backlight, citylighty oraz standardowe nośniki typu billboard. W kampanii wykorzystane będą także panele reklamowe w warszawskim metrze.
Reklamy stacji pojawią się ponadto w Gazecie Wyborczej, portalu Gazeta.pl. oraz sieci kin Cinema City i Multikino.
Kreację do kampanii wprowadzającej markę Roxy FM w Warszawie przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory oraz agencja Vena Art z Lublina.
Media zakupiły agencja Starlink, AMS oraz Gazeta.pl.
Radio Roxy FM wystartowało na początku października w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Bydgoszczy i na Śląsku, a od listopada nadaje w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Kampania Roxy FM w Warszawie