Kampania TVN Meteo
Kampania promocyjna TVN Meteo w polskich i austriackich kurortach narciarskich
Od lutego ruszyła kampania promocyjna TVN Meteo, która jest skierowana do osób spędzających wakacje zimowe w górach. W najbardziej popularnych ośrodkach narciarskich w Polsce, przy kolejkach linowych i wyciągach pojawiło się 110 tablic reklamujących aktualne serwisy narciarskie w TVN Meteo. W kilkudziesięciu hotelach (3 i 4 gwiazdkowych) od Karpacza przez Zakopane, Szczyrk po Krynicę został podłączony sygnał telewizyjny TVN Meteo.
Dodatkowo w każdym z nich są promowane telewizyjne serwisy narciarskie.
Billboardy reklamowe pojawiły się również w ośmiu najbardziej popularnych wśród polskich turystów austriackich kurortach narciarskich (m.in Zell AM See, Shladming).
Od 3 lutego przez 6 tygodni na antenie TVN Meteo widzowie mogą śledzić telewizyjną "Szkółkę narciarską", w której prezenterka pogody, Omenaa Mensah, pod okiem carvingowych mistrzów Polski (Fisher Demo Team) stawia pierwsze kroki w nauce jazdy na nartach.Sponsorem "szkólki narciarskiej " jest "Lek Polska" dystrybutor "Alacetu Ice". Partnerem akcji jest tygodnik Przekrój.
Widzowie TVN Meteo mogą również wziąć udział w konkursie SMS, wysyłając swoje najzabawniejsze zdjęcia z pobytu na nartach. Co tydzień na antenie TVN meteo będziemy pokazywać najlepsze fotografie . Autor zwycięskiego zdjęcia otrzyma pełen zestaw narciarski, i tygodniowy pobyt dla dwóch osób we włoskim kurorcie Maso Corto.
Kreacją kampanii i doborem nośników w Polsce zajmowała się firma Testa PR, (właściciel nośników w Polsce jest firma Wegra).
Planowaniem i zakupem nośników w Austrii firma "Orange Group".
Czas kampani: od lutego do końca marca.
Dołącz do dyskusji: Kampania TVN Meteo