Duża sieć kablowa z nowym kanałem dla kobiet CTV
Kierowana dla kobiet z Polski i Ukrainy stacja CTV - Dla Ciebie w czwartek 16 listopada br. dołączy do oferty sieci kablowej Toya. Kanał od listopada br. nadaje reklamy, które sprzedaje biuro reklamy TVN Media.
Stacja CTV - Dla Ciebie znajdzie się w pakiecie podstawowym sieci Toya. To operator z czołówki największych sieci kablowych w Polsce, który działa m.in. na terenie Łodzi, Przemyśla i Mysłowic. Swoje usługi świadczy dla ponad 200 tys. abonentów w tych miastach oraz dostarcza sygnał telewizji cyfrowej do 100 tys. gniazd w kilkunastu sieciach partnerskich na terenie Polski.
Kanał CTV ruszył 3 października br. Dostępny jest w formie niekodowanej na satelicie Hot Bird, dzięki czemu trafił na listę kanałów Platformy Canal+. Stacja dostępna jest też w ofercie telewizji Orange oraz serwisu streamingowego CDA Premium.
Dominik Tzimas, szef firmy Idea Ventures, odpowiedzialnej za dystrybucję stacji informuje Wirtualnemedia.pl, że trwają rozmowy z kolejnymi operatorami. Być może jeszcze przed końcem roku nadawca będzie mógł się pochwalić umową z dużym operatorem. Nie ma natomiast na razie szans na osiągniecie porozumienia z Cyfrowym Polsatem na temat dołączenia kanału do listy stacji platformy satelitarnej Polsat Box.
CTV z reklamami od TVN Media
Od listopada br. kanał CTV nadaje też reklamy, za których sprzedaż odpowiada biuro reklamy TVN Media. W związku z tym kanał jest też objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement. Kanał CTV dostępny jest do sprzedaży w ramach oferty spotowej cennikowej oraz w pakiecie zbiorczym.
Stacja kierowana jest do Polek oraz Ukrainek mieszkających w Polsce w wieku od 18 do 54 lat. Nadaje w języku ukraińskim, część ramówki (w dni powszednie od 9.30 do 13.30 oraz od 20.00 do 24.00, w weekendy od 10.00 do 18.00), jest dostępna z polską ścieżką językową.
W ofercie stacji CTV - Dla Ciebie są seriale obyczajowe, programy lifestylowe, podróżnicze, komediowe, formaty typu talk-show czy reality-show. Biblioteka kanału obejmuje 1200-1400 godzin programu, z czego w pierwszym roku między 600 a 800 ma być dostępne w języku polskim. W ramówce znaleźć można np. mini-seriale „Miłość matki”, „Po zimie”, „Motyle skrzydła”, „Lynx”, „Porozmawiaj z nią”, „Możesz marzyć o więcej?”, „Aktorka”, „Mój najlepszy przyjaciel”, seriale „Zamrożeni”, „Po krótce – nie”, „Córki i matki”, „Tajemnice Anny”, „Fajni wujkowie” czy programy „Tata gospodarzem domu”, „Świat z zewnątrz”, „Sekrety DNA”, „Pomówmy o seksie” i „Ślub w ciemno”.
Nadawcą stacji jest spółka założona w Estonii, która kupuje kontent od wiodących ukraińskich nadawców komercyjnych: 1+1 Media, Film UA Group i Star Light Media.
Dołącz do dyskusji: Duża sieć kablowa z nowym kanałem dla kobiet CTV