Kanał Stopklatka z kampanią „Lecimy z hitami”, Rafał Zawierucha twarzą
Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania kanału Stopklatka, który tydzień temu przeszedł rebranding. Jej twarzą jest aktor Rafał Zawierucha.
Koncept kreatywny został zbudowany wokół kluczowych pasm filmowych kanału a jego motywem przewodnim jest zabawa słowem „lecimy”, które łączy komunikację poszczególnych pasm poprzez wprowadzenie charakterystycznych dla tematyki filmów haseł przewodnich.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Twarzą kampanii został znany polski aktor filmowy, teatralny i dubbingowy oraz pasjonat kina - Rafał Zawierucha, który ma za sobą m.in. rolę w filmie Quentina Tarantino „Pewnego razu w Hollywood” czy też w polskich hitach “Bogowie” i “Najmro. Kocha, kradnie, szanuje”. W kreacjach reklamowych - zarówno w key visualach, jak i spotach - aktor wciela się w postacie, symbolizujące promowane pasma filmowe i przeprowadza widzów przez wiosenną ramówkę Stopklatki.
- Stopklatka jest kanałem filmowo-serialowym, który wypracował sobie już silną markę i zaufanie wśród widowni. Fani Stopklatki wiedzą, że zawsze znajdą tu dla siebie dobry film na wieczór. Dlatego też w najnowszej kampanii wizerunkowej koncentrujemy się bardziej na budowaniu konkretnych przyzwyczajeń widzów, poprzez kierowanie ich na ulubione pasma. Stopklatka jest jak przyjaciel, z którym widzowie spędzają swój czas, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do kampanii brand hero, personifikację kanału. Cieszymy się, że to właśnie Rafał Zawierucha wprowadza widzów w świat gatunków filmowych, których można spodziewać się w poszczególnych pasmach antenowych - komentuje Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i ds. rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.
Kampania obejmuje intensywne działania digital (portale tematyczne i horyzontalne, SEM, media społecznościowe - Facebook, Instagram, Youtube, SEM), prasę (telewizja i guide’y), radio, kanały telewizyjne z portfolio Grupy Kino Polska oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.
Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii przygotowała agencja Open Gate. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Kampania reklamowa Stopklatki wystartuje w piątek, 14 kwietnia 2023 roku i potrwa do końca maja.
Odświeżona identyfikacja wizualna oraz nowa identyfikacja muzyczna Stopklatki
W zeszły piątek, w należącym do Grupy Kino Polska kanale filmowo-serialowym Stopklatka pojawiła się odświeżona identyfikacja wizualna oraz nowa identyfikacja muzyczna. Motywem przewodnim głównego identu jest tasowanie i przenikanie się klatek, w które wpisane są fragmenty logotypu, układające się w kulminacyjnym momencie w całość. Wprawienie logotypu w ruch jest kluczowym elementem identyfikacji, nadającym rytm całej oprawie.
Bez zmian głównymi kolorami są turkus i grafit. Wśród barw zostały zachowane również biel oraz granat. Całość utrzymana jest w nieco ciemniejszym niż dotychczas klimacie. Logotyp pozostał w niezmienionej formie, lecz jego podstawowa kolorystyka została dostosowana do turkusu i grafitu.
Nowością jest tryb nocny oprawy. Po godz. 20.00 emitowana jest wersja identyfikacji graficznej z zastosowaną inwersją kolorystyczną i ciemnym tłem. Dzięki takiemu zabiegowi oglądając wieczorem i w nocy, widz nie będzie oślepiany jasnymi kolorami. Zastosowano również nowe fonty.
Stopklatka zyskała także nową oprawę muzyczną. Skomponowania jej podjął się Łukasz Targosz. Wiodącymi instrumentami są rożek angielski i marimba.
Za ideę kreatywną i przygotowanie identyfikacji graficznej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.
Średni udział Stopklatki w 2022 roku wyniósł 1,12 proc.
Dołącz do dyskusji: Kanał Stopklatka z kampanią „Lecimy z hitami”, Rafał Zawierucha twarzą
Do tego dochodzą udawane reality w rodzaju "Bitwy magazynowe" czy "Wojny magazynowe". W tygodniu przez cały dzień lecą "wypełniacze" (dokumenty o wypadkach lotniczych, powtórki "Plebanii", kabarety) . Dopiero wieczorem jest jakiś film.