SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Dmochowska przechodzi z Paramount Global do SkyShowtime

Do zespołu SkyShowtime Polska dołączy Katarzyna Dmochowska, która obejmie stanowisko social media managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Dmochowska; fot. Katarzyna Pawluk Katarzyna Dmochowska; fot. Katarzyna Pawluk

Dmochowska będzie odpowiedzialna za wsparcie launchu platformy streamingowej oraz budowanie i wdrażanie strategii social media na Polskę. Będzie raportować do Saskii Baaij-Verhoeven, social & digital content directora w SkyShowtime.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Katarzyna Dmochowska od 2011 roku pracowała w grupie mediowej Paramount Global. Jako enagagement manager była odpowiedzialna za strategię social media na Polskę dla kanałów takich jak Comedy Central, Nickelodoeon oraz Nick Jr. Zajmowała się influencer marketingiem, a także kampaniami non-standard, których głównym celem był engagement oraz wsparcie On Air.

- Paramount (wcześniej Viacom i MTV Networks) to firma, w której spotkałam niesamowitych ludzi i otrzymałam dużą swobodę działania. Finalnie przełożyło się to na ponad 11 lat pracy, tworzenia świetnych projektów i kampanii dla brandów takich jak Nickelodeon czy Comedy Central. Był to dla mnie, także czas rozwoju i poszerzania swojego doświadczenia w obrębie social mediów. Jest to obszar, który oferuje firmom nie tylko możliwość wyjścia na przeciw, ale też podjęcia dialogu ze swoimi odbiorcami - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Dmochowska.

- Uważam, że jest to duża wartość, która pozwala poznać nasze grupy docelowe i nadążyć za ich zmieniającymi się potrzebami. Sam streaming stanowi odpowiedź na potrzeby nowych pokoleń (i nie tylko). Zarówno social media, jak i streaming stanowią kolejny etap rozwoju mediów, dlatego też zdecydowałam się swoją ścieżkę zawodową budować dalej w SkyShowtime - dodaje.

SkyShowtime wejdzie na polski rynek w lutym

SkyShowtime jest już dostępny w 12 krajach - od września ub.r. w Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji, a od listopada w Holandii i Portugalii. Pojawienie się serwisu na pozostałych rynkach takich jak Polska, Albania, Andora, Czechy, Węgry, Kosowo, Macedonia Północna, Rumunia, Słowacja i Hiszpania jest planowana na pierwszy kwartał 2023 roku - w naszym kraju serwis ma ruszyć w lutym.

Oprócz produkcji lokalnych, SkyShowtime zaoferuje premierowy dostęp do kinowych hitów, nowych seriali na wyłączność, treści dla dzieci i całych rodzin oraz wybór kultowych tytułów z bibliotek Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock.

Najprawdopodobniej subskrypcja SkyShowTime w Polsce będzie kosztować 24,99 zł miesięcznie lub 199,90 zł rocznie.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Dmochowska przechodzi z Paramount Global do SkyShowtime

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mm
Brawo Kasia! Trzymam kciuki!
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Właściwy człowiek na właściwym miejscu ! Powodzenia
0 0
odpowiedź
User
WesołyPR
Gratulacje
0 0
odpowiedź