Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus w agencji Artegence
Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus dołączyli do zespołu client service agencji interaktywnej Artegence, obejmując stanowiska account managerów.
Katarzyna Kaczanowska przeszła z agencji Kalicińscy.com, w której zdobywała doświadczenie pracując dla jej kluczowych klientów, takich jak Dove, Grycan, Żubr, IKEA, Huawei i Traficar. Kierowała 15-osobową grupą specjalistów planujących i realizujących projekty oraz kampanie m.in. dla marek Škoda, Castrol Edge, Castrol Power1, Tchibo czy Berlinki.
Bartosz Kłus poprzednio przez ponad dwa lata pracował w Ogilvy & Mather, ostatnio na stanowisku account managera. Odpowiadał za projekty dla takich klientów jak Bahlsen, BP, Allianz czy Huawei.
Ma na swoim koncie również trzy lata pracy w agencji McCann Worldgroup, m.in. na stanowisku account executive, dla takich marek jak Statoil, KFC czy CI Games.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus w agencji Artegence