Katarzyna Wiatkowska dyrektorką działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl
Katarzyna Wiatkowska objęła stanowisko szefowej działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl (Agora). Do jej obowiązków należy teraz m.in. zarządzanie zespołem sprzedaży pracującym bezpośrednio z reklamodawcami, a także współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań opartych na produktach reklamowych grupy Gazeta.pl i współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi.
W nowej roli Wiatkowska odpowiada także za dostosowywanie oferty do potrzeb klientów oraz poszerzanie obszaru działalności zespołu.
„Katarzyna Wiatkowska ma ogromne doświadczenie i wiele sukcesów sprzedażowych na swoim koncie. Jestem przekonana, że dzięki jej umiejętnościom będziemy jeszcze lepiej dostosowywać nasze oferty do potrzeb klientów, szczególnie w zakresie rozwiązań opartych na content marketingu oraz danych. W nowej roli Katarzyna Wiatkowska będzie też blisko współpracować z Wojciechem Siulkowskim, który odpowiada za zarządzanie zespołem agencyjnym” – mówi Marta Wiercińska, dyrektorka sprzedaży w Gazeta.pl.
Katarzyna Wiatkowska związana jest z branżą reklamową od 2010 roku. W Agorze pracuje od 8 lat – pracę w biurze reklamy Gazeta.pl zaczynała jako ekspertka branżowa, a następnie była kierowniczką sprzedaży. Karierę rozpoczynała w wydawnictwie VFP Communications.
Agora podkreśla, że reklama w Gazeta.pl to reklama na nowe czasy, szyta na miarę i odpowiadająca na zmieniające się potrzeby klientów. Portal chwali się, że gwarantuje niezwykle jakościowy i zdywersyfikowany content – od artykułów, przez materiały w mediach społecznościowych i wideo aż po podcasty. Jest także liderem w licznych obszarach tematycznych, a dzięki rozległemu portfelowi marek Agory, dedykowany zespół biura reklamy Gazeta.pl zapewnia crossmediowe dotarcie z komunikacją do szerokiej grupy docelowej.
W styczniu, jak wynika z badania Mediapanel, stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 4 mln użytkowników, którzy spędzali tam przeciętnie 23 minuty i 23 sekundy. Cały portal miał w tym czasie 14,9 mln użytkowników, spędzających na jego stronach 26 minut i 41 sekund.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Wiatkowska dyrektorką działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl